Przetarg nieograniczony - Zakup sprzętu komputerowego - 19.11.2010r.

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER DO-2010-1/MM/10
 

 
Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie reprezentowany przez Dyrektora Henrykę Skiba.
Adres pocztowy: ul. Strażacka 11   29-100 Włoszczowa woj. świętokrzyskie
Osoby upoważniona do kontaktów:
– Michał Hebdowski, pok. nr 14 tel. 041/ 394 35 40 w. 35 e-mail: m.hebdowski@pupwloszczowa.pl
– Marzena Murzynowska, pok. nr 14, tel. 041/ 394 35 40  e-mail: mm@pupwloszczowa.pl 
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.wloszczowa.ibip.pl , informacje o postępowaniu będą dostępne pod adresem www.pupwloszczowa.pl  -> Dokumenty do pobrania -> Zamówienia publiczne –> Rok 2010 -> Aktualne przetargi.
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego dla Powiatowego  Urzędu Pracy we Włoszczowie.
Nomenklatura: wspólny słownik zamówień (CPV):  30213100-6: komputery przenośne,    30232110-8: drukarki laserowe, 30237200-1: akcesoria komputerowe,

Zadanie 1
Notebooki oraz akcesoria komputerowe.

Zadanie 2
Drukarki.

Dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamówienie obejmuje 2 (dwa) zadania.Wykonawca może przystąpić do wszystkich lub do każdego z nich osobno.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
Wielkość lub zakres zamówienia: jest mniejsza od równowartości kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: (14 dni od podpisania umowy)
Wymagane wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych :
1. posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp
Dla potwierdzenia należy dołączyć :
     - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
     - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
    - pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty wspólnej wykonawców lub podpisaniu oferty przez osoby nie ujawione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej.
2. posiadania  niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Podmioty mające miejsce zamieszkania lub siedzibę poza granicami kraju, przedstawiają równoważne dokumenty i oświadczenia
4. Certyfikaty potwierdzające zgodność lub żądane parametry w SIWZ.
1) Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL).
2) Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty).
3) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą nr 2002/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 stycznia 2003 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
 (Dz.Urz.UE.L 2003 Nr 37, str. 19 z późn. zm.), wydanie specjalne Dz.Urz.UE.WS rozdział 13 tom 31, str. 127 RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram oraz w zgodności
z rozporządzeniem Ministra Gospodarki  z dnia z dnia 27 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko (Dz.U.  Nr 69, poz. 457
z późn. zm).
4) Zgodność z normą energooszczędności Energy Star 4.0. Oferowany sprzęt powinien spełniać wymogi specyfikacji technicznej „ENERGY STAR” w wersji, co najmniej 4.0 i posiadać oznaczenie znakiem usługowym „ENERGY STAR” lub spełniać kryteria efektywności energetycznej, co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. Wymaga obecność produktu na liście.
W przypadku nie posiadania przez produkt oznaczenia znakiem usługowym „ENERGY STAR”, potwierdzenia efektywności energetycznej równoważnej następuje poprzez załączenie świadectwa potwierdzającego przeprowadzenie badań efektywności energetycznej i spełnienie przez wyrób wymogów specyfikacji technicznej „ENERGY STAR” w wersji, co najmniej 4.0.
5. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane
z serwisem.

Kryteria oceny ofert: najniższa cena o znaczeniu 100% (brutto) w odniesieniu do każdej części zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
bezpłatna do pobrania ze strony internetowej oraz na wniosek w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 14.
Termin składania ofert: 02.12.2010 r. godzina: 9:00.


Miejsce składania ofert:
Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie
29-100 Włoszczowa , ul. Strażacka 11, pokój 11

Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.12.2010 r., godzina 9:30

Miejsce:
Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie
29-100 Włoszczowa
ul. Strażacka 11,
pok. nr 10.

INNE INFORMACJE:
Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.  

SIWZ - pobierz

Załączniki - pobierz

Wytworzył:
Michał Hebdowski
Udostępnił:
Alf Grzegorz
(2010-11-22 12:11:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Alf Grzegorz
(2010-11-22 12:57:24)